FANDOM

FNV box art (US).jpg

Fallout: New Vegas, Obsidian Entertainment tarafından geliştirilen ve Bethesda Softworks tarafından dağıtılmakta olan yeni bir Fallout oyunudur. New Vegas, bir devam oyunu niteliği taşımasa da, Fallout 3’te kullanılan oyun motorunu kullanılmakta ve Fallout 3’le aynı yapıda olmaktadır. Oyun, Fallout 1 ve 2’de çalışmış olan eski Black Isle Studios çalışanlarınca hazırlanmıştır. Post Apokaliptik Vegas’ta geçmekte olan Fallout: New Vegas’ın çıkış tarihi 2010'dur ve de PC, Xbox 360 ve PlayStation 3 için hazırlanmaktadır.

GeliştiricilerEdit

Fallout: New Vegas, eski Black Isle Studios çalışanları ve Fallout serisini başlatan iki isim olan Feargus Urquhart ve Chris Avellone tarafından, nispeten yeni kurdukları Obsidian Entertainment şirketi altında, geliştirilmektedir. Şu an tam olarak Avellone veya Urquhart’ın oyuna dahil olup olmayacağı belli değildir. Projede çalışacak kişiler hala bilinmemektedir fakat projenin J.E. Sawyer, Black Isle’ın iptal edilmiş olan Van Buren kod adlı Fallout 3 oyununu tasarlayan kişi, tarafından yürütülmektedir.

Also on FANDOM

Random Wiki